Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23825
Назва: Управління формуванням міжнародних конкурентних переваг підприємства
Автори: Полякова Н. О.
Теми: конкурентоспроможність
конкурентна перевага
стійкість
ІТ-компанія
ефективність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Полякова Н. О. Управління формуванням міжнародних конкурентних переваг підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 051 «Економіка» / Н. О. Полякова. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Короткий огляд (реферат): У роботі були розглянуті основні теоретико-методичні підходи до визначення економічної категорії «конкурентна перевага», досліджені основні класифікаційні критерії та методи оцінки конкурентної позиції підприємства. У ході дослідження були розглянуті основні показники та характеристики фінансово-економічної та міжнародної діяльності TEAM International Services Inc., визначені ключові фактори успіху діяльності в ІТ-сфері. Були проаналізовані характерні особливості побудови ланцюга вартості для підприємства, оцінені динамічні зміни конкурентоспроможності TEAM International Services Inc. На основі отриманих даних була визначена конкурентна стратегія та розроблений комплекс дій щодо удосконалення стратегії формування міжнародних конкурентних переваг компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23825
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поляковоi_.........2.pdf937,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.