Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23899
Назва: Ведення ділових переговорів в маркетингу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Автори: Лисиця Н. М.
Теми: ділові переговори
стратегії
тактики
аналіз характеру партнерів
етапи переговорів
сценарії переговорів
маніпуляції
завершення переговорів
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Ведення ділових переговорів в маркетингу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. Н.М. Лисиця. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 11 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23899
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВДПМ.pdf13,49 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.