Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23900
Название: Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Авторы: Лисиця Н. М.
Ключевые слова: маркетинг
парадигма
міжнародна послуга
споживачі
моделі міжнародних послуг
оцінка цінності міжнародних послуг
моделі поведінки споживачів
презентації послуг
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. Н. М. Лисиця. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 11 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23900
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РП ММП.pdf15,2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.