Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24123
Назва: Управління іміджем підприємства. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Автори: Пасько М. І.
Теми: імідж
логотип
фірмовий блок
прес-реліз
брендбук
гайдлайн
катгайд
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Управління іміджем підприємства. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М. І. Пасько; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (619 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - 44 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано умови комплексного практичного завдання та методичні рекомендації до виконання їх студентами, що будуть сприяти закріпленню набутих теоретичних знань та формуванню вмінь і навичок для самостійного вирішення завдань та обґрунтування висновків щодо організації й управління іміджем підприємства. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня всіх форми навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24123
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020-Пасько М І.pdf955,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.