Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24258
Title: Основи маркетингових комунікацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Зима О. Г.
Keywords: маркетинг
товар
продавець
покупець
ціноутворення
сегментування
пільги
бриф
реклама
PR
споживча поведінка
виставки
ярмарки
Issue Date: 2020
Citation: Основи маркетингових комунікацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня / уклад. О. Г. Зима. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 15 с.
Abstract: Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних, лабораторних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (самостійну роботу, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24258
Appears in Collections:Методичні матеріали (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Осн маркет комунік_Зима.pdf489,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.