Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24372
Название: Удосконалення збутової стратегії підприємства на зовнішньому ринку
Авторы: Бадгутдінова А. Р.
Ключевые слова: збут
підприємство
ринок
збутова політика
напрями
ефективність
вдосконалення
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Бадгутдінова А. Р. Удосконалення збутової стратегії підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / А. Р. Бадгутдінова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуті поняття, сутність і класифікація стратегій збуту продукції; визначено особливості формування збутової стратегії промислового підприємства; досліджено методи стратегічного управління збутом; обґрунтовано методичні підходи до оцінки ефективності збутової стратегії; проаналізовано стан зовнішньоекономічної діяльності та організації збуту продукції підприємства ТОВ «ГРІНПАУЕР УКРАЇНА». На основі отриманих даних систематизовано теоретико-методичні положення удосконалення збутової стратегії підприємства в процесі здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємства та обґрунтовано комплекс організаційно-економічних заходів удосконалення збутової стратегії, які необхідно впровадити в майбутньому ТОВ «ГРІНПАУЕР УКРАЇНА» в нестабільних умовах зовнішнього середовища.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24372
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бадгутдинова_А.Р..........2.pdf1,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.