Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24407
Название: Удосконалення маркетингової стратегії просування послуги підприємства
Авторы: Максимовська В. С.
Ключевые слова: стратегія просування
методи просування
“digital” маркетинг
“inbound and outbound” маркетинг
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Максимовська В. С. Удосконалення маркетингової стратегії просування послуги підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / В. С. Максимовська. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Краткий осмотр (реферат): Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та розробка заходів щодо удосконалення маркетингової стратегії просування по слуг ІТ-компанії «ANUITEX». Об'єктом досліджень є маркетингова діяльність підприємства. Предметом дослідження є удосконалення маркетингової стратегії просування послуги підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24407
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_Максимовс_ка_В.С......2.pdf1,61 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.