Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24407
Назва: Удосконалення маркетингової стратегії просування послуги підприємства
Автори: Максимовська В. С.
Теми: стратегія просування
методи просування
“digital” маркетинг
“inbound and outbound” маркетинг
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Максимовська В. С. Удосконалення маркетингової стратегії просування послуги підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / В. С. Максимовська. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та розробка заходів щодо удосконалення маркетингової стратегії просування по слуг ІТ-компанії «ANUITEX». Об'єктом досліджень є маркетингова діяльність підприємства. Предметом дослідження є удосконалення маркетингової стратегії просування послуги підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24407
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Максимовс_ка_В.С......2.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.