Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 20.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингуЗіма О. Г.
2019Інтеграція ЗВО у бізнес-середовище засобами інтернет-комунікаційЛисиченко Є. М.
2021Тенденції розвитку спеціалізованих медіаГузенко М. О.
2021Бізнес-комунікації в системі соціальних комунікаційЧекштуріна В. М.
2021Основні тенденції розвитку української ділової журналістики у XXI ст.Чекштуріна В. М.
2022Удосконалення контенту журналістських матеріалів про соціально вразливі категорії населенняЧмутова А.
2021Соціальний медіа маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняБєлікова Ю. В.
2023Фактори створення медіаконтенту для молодіКороткова К. І.
2022Продакшн в медіа : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 ''Журналістика'' освітньої програми "Реклама і зв'язки з громадськістю" першого (бакалаврського) рівняСтаркова Г. В.
2022Продакшн в медіа : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 ''Журналістика'' освітньої програми "Медіа-комунікації" першого (бакалаврського) рівняСтаркова Г. В.