Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-19 из 19.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимірБєлікова Ю. В.
2020Дослідження потреб постраждалих від домашнього насильства: звіт за результатами якісного дослідженняБєлікова Ю. В.
2021Методи дослідження медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Медіа-комунікації» другого (магістерського) рівняБєлікова Ю. В.
2020Вторинний аналіз даних: огляд ресурсівБєлікова Ю. В.; Сорокіна Г. В.
2020Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продуктЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.
2021Інклюзивні та гендерно-чутливі практики в рекламній комунікаціїБєлікова Ю. В.; Сорокіна Г. В.
2021Соціальний медіа маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняБєлікова Ю. В.
2021Бєлікова Ю. В. Теоретичні засади розроблення комунікаційної стратегії органів місцевого самоврядування / Ю. В. Бєлікова, Д. О. Фурсова // Topical issues of modern science, society and education : proceedings of iv international scientific and practical conference, 1-3 November 2021. ‒ Kharkiv, 2021. ‒ С. 1043-1048.Бєлікова Ю. В.; Фурсова Д. О.
2021Розвиток маркетингу освітних послуг в умовах інформатизації суспільстваЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.