Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24911
Название: Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продукт
Авторы: Лисиця Н. М.
Бєлікова Ю. В.
Ключевые слова: поведінка споживачів
маркетинг
емоційний інтелект
стереотип
цінності
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Лисиця Н. М. Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продукт / Н. М. Лисиця, Ю. В. Бєлікова. // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовт. 2020 р. : тези допов. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020.- С. 120-121.
Краткий осмотр (реферат): Робота присвячена вивченню поведінки споживачів та управління стереотипами сприйняття інформації про продукт. Управління поведінкою споживачів починається з можливості стимулювати очікувані емоції. Емоційний інтелект споживачів стає навігатором при диференціації стереотипів сприйняття споживачами інформації. Управління стереотипами сприйняття інформації у споживачів таких груп (самовмотивовані, емоційні лідери, емоційні аутсайдери, свідомі щодо своїх емоцій, емпати) може відбуватися на підставі тих компонентів емоційного інтелекту, які у них домінують.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24911
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези_ХIОП_8-10-2020-сторiнки-1-2,120-121(1).pdf1,93 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.