Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 52.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Семіотика соціально-етичної комунікаціїПросяник О. П.
2020Лінгвістична концепція і лінгвістична теорія у дискурсивному виміріПросяник О. П.
2020До проблеми розмежування наукової теорії, методології та філософії науки у світлі діяльнісного підходуПросяник О. П.
2021Методи виявлення фейкових новин у соціальних мережахПросяник О. П.; Головня С. Г.
2021Культура та комунікація : методичні рекомендації до практичних занять для студентів спеціальності 061 "Журналістика" другого (магістерського) рівняПросяник О. П.
2021Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів діджиталізаціїПросяник О. П.; Яресько К. В.
2021Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі»Просяник О. П.; Яресько К. В.
2020Тележурналістика: кібернетичний характер суспільно-етичного дискурсуЗима О. Г.; Просяник О. П.
2021Функційно-прагматичне розуміння політичного скандалу і суспільного конфліктуЗима О. Г.; Просяник О. П.
2021Медійний інструментарій для просування автомобільного брендуЛобойко М. О.; Просяник О. П.