Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26316
Название: Медійний інструментарій для просування автомобільного бренду
Авторы: Лобойко М. О.
Просяник О. П.
Ключевые слова: автомобільний ринок
бренд
просування
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Лобойко М. О. Медійний інструментарій для просування автомобільного бренду / М. О. Лобойко, О. П. Просяник // Інновації та особливості функціонування ЗМІ в демократичному суспільстві : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. / упор. Гарматій О. В. – Львів: Вид. Львівської політехніки, 2021. – С. 56-58.
Краткий осмотр (реферат): Інтернет-простір використовується для розвитку та просування брендів. Формування позитивних образів за допомогою медійного інструментарію і нове сприйняття відомих і невідомих брендів створюють нові ціннісні орієнтири цільових споживачів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26316
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лобойко_М.О.,_Просяник_О.П._тези.pdf210,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.