Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Основи маркетингових комунікацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2020Трансформації глобальної міграції населенняЗима О. Г.; Афанасьєва О. М.; Родіонов С. О.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.
2020Методичні рекомендації до написання кваліфікаційних робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівПтащенко О. В.; Зима О. Г.; Просяник О. П.; Афанасьєва О. М.
2020The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури)Зима О. Г.
2020Формування у студентів-журналістів медіакомпетентностіЗима О. Г.
2020Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.
2020Вплив мотивації на процес комунікації учасників ринкових відносинЗима О. Г.
2020Комунікативні процеси формування корпоративного іміджуЗима О. Г.
2020Тележурналістика: кібернетичний характер суспільно-етичного дискурсуЗима О. Г.; Просяник О. П.