Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24473
Название: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Павлюк К. В.
Ключевые слова: маркетинг
підприємство
комунікаційна політика
електронний маркетинг
інтернет-маркетинг
просування в соціальних мережах
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Павлюк К. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / К. В. Павлюк. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Краткий осмотр (реферат): В дипломній роботі розглянуто актуальність проблеми використання інструментів інтернет-маркетингу і, зокрема, маркетингу в соціальних мережах для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано виробничо-господарську діяльність підприємства та ефективність роботи з аудиторією у соціальних мережах. Розроблені заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства з метою покращення його просування та посилення конкурентоспроможності в зовнішньому середовищі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24473
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Павлюк_К._В....3.pdf1,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.