Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24473
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Автори: Павлюк К. В.
Теми: маркетинг
підприємство
комунікаційна політика
електронний маркетинг
інтернет-маркетинг
просування в соціальних мережах
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Павлюк К. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / К. В. Павлюк. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі розглянуто актуальність проблеми використання інструментів інтернет-маркетингу і, зокрема, маркетингу в соціальних мережах для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано виробничо-господарську діяльність підприємства та ефективність роботи з аудиторією у соціальних мережах. Розроблені заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства з метою покращення його просування та посилення конкурентоспроможності в зовнішньому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24473
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павлюк_К._В....3.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.