Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24678
Назва: Упровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школи
Автори: Астахова М. С.
Кравченко Г. Ю.
Теми: тренінг
групова робота
технологія
взаємодія
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Астахова М. С. Упровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школи. / М. С. Астахова, Г. Ю. Кравченко. // Integration of scientific bases into practice: матеріали IV міжнародної науково-практ. конф., 12-16 жовт. 2020 р. : тези допов. – Стокгольм, Швеція, 2020. – С. 262-264.
Короткий огляд (реферат): У тезах проаналізовано концептуальні положення впровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школи, розкрито погляди науковців на поняття «тренінг» та взаємопов’язані етапи реалізації тренінгів під час професійної підготовки майбутнього фахівця протягом навчання у закладі вищої освіти, виокремлено групи корпоративних тренінгів, з акцентовано на негативних аспектах групової роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24678
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Астахова, Кравченко_Тези.pdf167,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.