Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24678
Назва: | Упровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школи |
Автори: | Астахова М. С. Кравченко Г. Ю. |
Теми: | тренінг групова робота технологія взаємодія |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Астахова М. С. Упровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школи. / М. С. Астахова, Г. Ю. Кравченко. // Integration of scientific bases into practice: матеріали IV міжнародної науково-практ. конф., 12-16 жовт. 2020 р. : тези допов. – Стокгольм, Швеція, 2020. – С. 262-264. |
Короткий огляд (реферат): | У тезах проаналізовано концептуальні положення впровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школи, розкрито погляди науковців на поняття «тренінг» та взаємопов’язані етапи реалізації тренінгів під час професійної підготовки майбутнього фахівця протягом навчання у закладі вищої освіти, виокремлено групи корпоративних тренінгів, з акцентовано на негативних аспектах групової роботи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24678 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Астахова, Кравченко_Тези.pdf | 167,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.