Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24679
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Астахова М. С. | - |
dc.contributor.author | Шевандіна О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T10:09:20Z | - |
dc.date.available | 2021-02-12T10:09:20Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Астахова М. Управління формуванням лідерської компетентності педагогічних працівників закладу дошкільної освіти / М. Астахова, О. Шевандіна. // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія: Педагогіка. - 2020. - Вип.9(17). URL: https://amtp.org.ua/index.php/journal/issue/view/19/53 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24679 | - |
dc.description.abstract | Сучасний розвиток суспільства висуває нові вимоги до педагога, потребує розвитку його духовного та лідерського потенціалу. Зараз зростає попит на креативну, нестандартно мислячу особистість, яка наділена силою волі, має лідерські якості, розвинений «емоційний інтелект» та готова вести колектив за собою. Саме особистісне і професійне становлення педагога-лідера забезпечить розвиток освіти як європейської соціальної інституції. Значну роль у розвитку загальнопрофесійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти відіграє формування лідерської компетентності, а завдання керівника закладу освіти, в свою чергу, ефективно управляти цим процесом. У статті розглянуті погляди науковців на зміст поняття «професійна компетентність» та «лідерська компетентність». Розкрито сутнісні характеристики лідерства в освіті. Охарактеризовано розвиток професійно значущих лідерських якостей та виокремлено соціально-психологічні фактори, які впливають на професійну діяльність педагога-лідера. Проаналізовано освітній процес як об’єкт управління та управління освітньою діяльністю закладу дошкільної освіти в умовах реформування освіти в Україні. Визначено, що управління являє собою складний соціально-економічний процес та реалізується через певні функції. Особливу увагу приділено розкриттю структури процесу управління освітньою діяльністю закладу дошкільної освіти, який відтворює управлінський цикл та реалізується через загальні функції управління. Створено та досліджено складові системи управління лідерської компетентності та шляхи її формування, розроблено інструментарій визначення ефективності реалізації системи управління лідерської компетентності педагогічних працівників закладу дошкільної освіти. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | компетентність | ru_RU |
dc.subject | професійна компетентність | ru_RU |
dc.subject | лідер | ru_RU |
dc.subject | лідерська компетентність | ru_RU |
dc.subject | управління якістю освіти | ru_RU |
dc.subject | система управління | ru_RU |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | ru_RU |
dc.title | Управління формуванням лідерської компетентності педагогічних працівників закладу дошкільної освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Астахова М.С., Шевандина.pdf | 494,34 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.