Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24697
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛю Мейхуанъ-
dc.contributor.authorКравченко Г. Ю.-
dc.date.accessioned2021-02-17T09:21:58Z-
dc.date.available2021-02-17T09:21:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛю Мейхуанъ. Формування духовних цінностей та духовної культури в університетах Китаю: теоретичні аспекти / Лю Мейхуанъ, Г. Ю. Кравченко. // науковий журнал «Інноваційна педагогіка». : ПУ «Причерноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2020. - С. 209-216.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24697-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі формування духовних цінностей та духовної культури у майбутніх вчителів музики. Розглянуто особливості розуміння гуманістичної спрямованості підготовки педагогів музики, здійснено актуалізацію уваги на теоретичний й методичний аспекти досвіду університетів Китаю. У змісті проаналізовано поняття духовна культура суспільства Китаю, яке включає в себе відтворення індивідуальної і суспільної свідомості; народну художню культуру; мистецтво як професійний вид художньої творчості; естетичну культуру; культуру наукового життя; культуру утворення; культуру виховання; культуру волі совісті; культуру морально-духовного життя; інформаційну культуру. Зазначено, що у Китаї термін «духовна культура» в основному включає в себе художню освіту, естетичне виховання та гуманістичне вдосконалення. На основі аналізу науково-методичних джерел визначено цілі естетичної освіти та їх значення у всебічному розвитку освіти Китаю. Розкриваючи поняття естетичного виховання автором досліджено розуміння взаємозв’язку понять «духовна культура», «естетичне виховання» та «художня освіта» з позиції та поглядів науковців різних країн. Виходячи з цих позицій, з’ясовано, що духовна культура в коледжах та університетах Китаю стосується розуміння естетичної освіти, такої яка визначає природну красу, соціальну красу та мистецьку красу для формування та розвитку духовності студентів закладів вищої освіти, вдосконалення їх здатності відчувати, цінувати і творити красу, а також культивувати її правильні естетичні концепції, естетичні ідеали. Навчальні ресурси, методи викладання у коледжах та університетах Китаю забезпечують студентам більше свободи у навчанні, впливають на розвиток духовного та культурного мислення студентів, ніж у закладах середньої освіти. Тому художні дисципліни викладачів в основному включають музику, мистецтво, танець та інші спеціальності. Естетична освіта керується естетичними теоріями, основними каналами яких є мистецтвознавство.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкультураru_RU
dc.subjectдуховна культураru_RU
dc.subjectдуховні цінностіru_RU
dc.subjectестетичне вихованняru_RU
dc.subjectцілі естетичної освітиru_RU
dc.subjectхудожня освітаru_RU
dc.subjectгуманістичне вдосконаленняru_RU
dc.subjectуніверситетru_RU
dc.titleФормування духовних цінностей та духовної культури в університетах Китаю: теоретичні аспектиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття 3 Кравченко.pdf384,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.