Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24697
Назва: Формування духовних цінностей та духовної культури в університетах Китаю: теоретичні аспекти
Автори: Лю Мейхуанъ
Кравченко Г. Ю.
Теми: культура
духовна культура
духовні цінності
естетичне виховання
цілі естетичної освіти
художня освіта
гуманістичне вдосконалення
університет
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Лю Мейхуанъ. Формування духовних цінностей та духовної культури в університетах Китаю: теоретичні аспекти / Лю Мейхуанъ, Г. Ю. Кравченко. // науковий журнал «Інноваційна педагогіка». : ПУ «Причерноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2020. - С. 209-216.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі формування духовних цінностей та духовної культури у майбутніх вчителів музики. Розглянуто особливості розуміння гуманістичної спрямованості підготовки педагогів музики, здійснено актуалізацію уваги на теоретичний й методичний аспекти досвіду університетів Китаю. У змісті проаналізовано поняття духовна культура суспільства Китаю, яке включає в себе відтворення індивідуальної і суспільної свідомості; народну художню культуру; мистецтво як професійний вид художньої творчості; естетичну культуру; культуру наукового життя; культуру утворення; культуру виховання; культуру волі совісті; культуру морально-духовного життя; інформаційну культуру. Зазначено, що у Китаї термін «духовна культура» в основному включає в себе художню освіту, естетичне виховання та гуманістичне вдосконалення. На основі аналізу науково-методичних джерел визначено цілі естетичної освіти та їх значення у всебічному розвитку освіти Китаю. Розкриваючи поняття естетичного виховання автором досліджено розуміння взаємозв’язку понять «духовна культура», «естетичне виховання» та «художня освіта» з позиції та поглядів науковців різних країн. Виходячи з цих позицій, з’ясовано, що духовна культура в коледжах та університетах Китаю стосується розуміння естетичної освіти, такої яка визначає природну красу, соціальну красу та мистецьку красу для формування та розвитку духовності студентів закладів вищої освіти, вдосконалення їх здатності відчувати, цінувати і творити красу, а також культивувати її правильні естетичні концепції, естетичні ідеали. Навчальні ресурси, методи викладання у коледжах та університетах Китаю забезпечують студентам більше свободи у навчанні, впливають на розвиток духовного та культурного мислення студентів, ніж у закладах середньої освіти. Тому художні дисципліни викладачів в основному включають музику, мистецтво, танець та інші спеціальності. Естетична освіта керується естетичними теоріями, основними каналами яких є мистецтвознавство.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24697
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 3 Кравченко.pdf384,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.