Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24717
Название: Стійкість ринкової стратегії фірми
Авторы: Воронін А. В.
Гунько О. В.
Афанас’єва Л. М.
Ключевые слова: біфуркація
конкурентний ринок
стабільність фірми
граничний цикл
управління
маркетинг
автоколивання
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Воронін А. В. Стійкість ринкової стратегії фірми / А.В. Воронін, О. В. Гунько, Л. М. Афанас’єва. // Економіка розвитку. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – №4(19). – С. 12—23.
Краткий осмотр (реферат): Робота зосереджена на вирішенні комплексу проблем, пов’язаних з функціонуванням підприємства (фірми) в конкурентному ринковому середовищі. Стійкість фірми в ринкових умовах визначається здатністю оптимально розпоряджатися наявними ресурсами, ефективним плануванням своєчасного просування нових товарів, здатністю адекватно реагувати на виклики, що виникають внаслідок різких змін ринкової кон'юнктури.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24717
Располагается в коллекциях:Статті (ВМЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ED_2020_04_Voronin.pdf386,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.