Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24768
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГончаров А. Б.-
dc.contributor.authorГончарова С. Ю.-
dc.contributor.authorАграмакова Н. В.-
dc.date.accessioned2021-02-23T08:52:35Z-
dc.date.available2021-02-23T08:52:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГончаров А. Б. Формування стратегії сучасного підприємства соціально-культурної сфери / А. Б. Гончаров, С .Ю. Гончарова, Н. В. Аграмакова. // Бізнес нформ. – 2020. – № 4. – С. 418–424.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24768-
dc.description.abstractМетою статті є дослідження особливостей формування стратегії сучасного підприємства, що здійснює діяльність в соціально-культурній сфері, з урахуванням впливу основних чинників зовнішнього і внутрішнього середовища. В статті досліджено вплив основних чинників внутрішнього і зовнішнього середовища (частина з яких є вельми специфічними для даної сфери і полягають в переважно нематеріальному характері продукту, який виробляється, особливостях процесу його сприйняття та оцінки, мотивах споживання, основних методах рекламування та просування, традиційній практиці ціноутворення, великому потенціалі отримання доходів від рекламної діяльності та інших) на формування стратегії сучасних підприємств, що здійснюють діяльність в соціально-культурній сфері України. З урахуванням цих особливостей запропонований підхід до вибору та обґрунтування генеральної стратегії, яка найбільше відповідає умовам здійснення господарської діяльності, повинна забезпечити життєздатність, посилення ринкових позицій і сталий розвиток підприємства в сучасних умовах економічної кризи та загострення конкуренції. Розглянуто спрямування та деталізовані шляхи втілення основних специфічних конкурентних стратегій, що мають забезпечувати реалізацію генеральної стратегії,– стратегії створення якісного унікального продукту (послуги) з урахуванням його специфіки, стратегії просування продукту, фінансової стратегії, стратегії розвитку кадрового потенціалу підприємства і зростання ефективності його використання.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectпідприємство соціально-культурної сфериru_RU
dc.subjectособливості соціально-культурної сфериru_RU
dc.subjectчинники формування стратегіїru_RU
dc.subjectстратегія зростанняru_RU
dc.subjectстратегія забезпечення якостіru_RU
dc.subjectстратегія просуванняru_RU
dc.subjectстратегія розвитку кадрового потенціалуru_RU
dc.titleФормування стратегії сучасного підприємства соціально-культурної сфериru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
business-inform-2020-4_0-pages-418_424.pdf331,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.