Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24768
Название: Формування стратегії сучасного підприємства соціально-культурної сфери
Авторы: Гончаров А. Б.
Гончарова С. Ю.
Аграмакова Н. В.
Ключевые слова: стратегія
підприємство соціально-культурної сфери
особливості соціально-культурної сфери
чинники формування стратегії
стратегія зростання
стратегія забезпечення якості
стратегія просування
стратегія розвитку кадрового потенціалу
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Гончаров А. Б. Формування стратегії сучасного підприємства соціально-культурної сфери / А. Б. Гончаров, С .Ю. Гончарова, Н. В. Аграмакова. // Бізнес нформ. – 2020. – № 4. – С. 418–424.
Краткий осмотр (реферат): Метою статті є дослідження особливостей формування стратегії сучасного підприємства, що здійснює діяльність в соціально-культурній сфері, з урахуванням впливу основних чинників зовнішнього і внутрішнього середовища. В статті досліджено вплив основних чинників внутрішнього і зовнішнього середовища (частина з яких є вельми специфічними для даної сфери і полягають в переважно нематеріальному характері продукту, який виробляється, особливостях процесу його сприйняття та оцінки, мотивах споживання, основних методах рекламування та просування, традиційній практиці ціноутворення, великому потенціалі отримання доходів від рекламної діяльності та інших) на формування стратегії сучасних підприємств, що здійснюють діяльність в соціально-культурній сфері України. З урахуванням цих особливостей запропонований підхід до вибору та обґрунтування генеральної стратегії, яка найбільше відповідає умовам здійснення господарської діяльності, повинна забезпечити життєздатність, посилення ринкових позицій і сталий розвиток підприємства в сучасних умовах економічної кризи та загострення конкуренції. Розглянуто спрямування та деталізовані шляхи втілення основних специфічних конкурентних стратегій, що мають забезпечувати реалізацію генеральної стратегії,– стратегії створення якісного унікального продукту (послуги) з урахуванням його специфіки, стратегії просування продукту, фінансової стратегії, стратегії розвитку кадрового потенціалу підприємства і зростання ефективності його використання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24768
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
business-inform-2020-4_0-pages-418_424.pdf331,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.