Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24838
Название: Етапи методики створення веб-додатку для здійснення процесу вибору дизайн-концепту етикетки алкогольного продукції
Авторы: Хорошевська І. О.
Цема Є. І.
Ключевые слова: етапи методики
дизайн-концепт етикетки
групи
критерії
експерти
веб-додаток
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Хорошевська І.О. Етапи методики створення веб-додатку для здійснення процесу вибору дизайн-концепту етикетки алкогольного продукції / І. О. Хорошевська, Є. І. Цема // Науковий журнал «Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки». – К.: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Т. 31. - №5 (70). – С. 129–134.
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновано етапи методики створення веб-додатку, який виявляє ключові критерії при виборі дизайн-концепту оформлення етикеток алкогольної продукції. Даний додаток пропонується розглядати, як сучасний інструмент дизайнера для розроблення брендованої поліграфічної продукції. Робота додатку базується на комплексному аналізі вхідних даних для розроблення етикетки, які були зазначені виробником відповідно до виділених критеріїв. Описана у статті методика дозволяє оцінити важливість та пріоритетність заданих критеріїв на розроблення етикетки алкогольної продукції, які впливають на формування майбутнього дизайн-концепту, в особливості, на зовнішнє оформлення та основний склад елементів. Проводиться чіткий зв'язок між вподобаннями цільової аудиторії та основними функціями етикетки. Реалізація етапів методики здійснюється на основі використання таких математичних методів: методу експертного оцінювання та методу аналіза ієрархій. Дана методика допомагає виявити критерії вибору дизайн-оформлення на базі функцій етикетки, оцінити рівень пріоритету кожного з визначених критеріїв, обрати найбільш важливі та виявити послідовність їх виконання під час реалізації дизайн-оформлення етикетки для успішного виконання поставлених завдань від виробника (а саме: популяризації товару на ринку, формування лояльності бренду, збільшення кількості продажу і т.д.). Представлені етапи методики дозволяють розробити простий та ефективний веб-додаток для прийняття аргументованих рішень при виборі дизайн-концепту етикетки із використанням математичного інструментарію. У подальшому дані етапи методики можна використовувати, як теоретико-методологічний інструментарій при розробці подібних веб-додатків різного направлення. Для підвищення наочності процесу реалізації кожного з етапів методики, вони представлені на прикладі розрахунків для веб-додатку (у вигляді посадкової сторінки веб-сайту), призначеного для збору рекомендацій щодо формування технічного завдання на розроблення дизайн-концепту етикетки алкогольної продукції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24838
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
!!! Хорошевська, Цема_стаття_MY.pdf339,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.