Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24933
Название: Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
Авторы: Дзеніс О. О.
Моалєм О. Е.
Ключевые слова: бенчмаркінг
міжнародна конкурентоспроможність
конкурентні переваги
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Дзеніс О. О. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. О. Дзеніс, О. Е. Моалєм. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2020. С. 237-241.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто бенчмаркінг, як інструмент дослідження та підвищення конкурентоспроможності підприємств. Обґрунтовано сучасні тенденції міжнародної конкурентоспроможності. Розглянуто процедуру проведення бенчмаркінгу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24933
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Дзенис Моалем_2020 (1).pdf424,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.