Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24934
Название: Маркетингова діяльність підприємства в умовах міжнародної конкуренції
Авторы: Дзеніс О. О.
Воїнкова О. В.
Ключевые слова: міжнародний маркетинг
міжнародна конкуренція
маркетингова діяльність підприємства
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Дзеніс О. О. Маркетингова діяльність підприємства в умовах міжнародної конкуренції / О. О. Дзеніс, О. В. Воїнкова. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. С. 232-236.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто систему управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено ключові напрями сталого розвитку маркетингової діяльності. Виділено фактори впливу міжнародної конкуренції на маркетингову діяльність підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24934
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Дзенис Петрук_2020.pdf421,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.