Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24937
Название: Особливості маркетингового забезпечення при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності
Авторы: Буряк Д. С.
Ключевые слова: міжнародний маркетинг
етапи розвитку міжнародного маркетингу
концепція стратегічного маркетингу
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Буряк Д. С. Особливості маркетингового забезпечення при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності / Д. С. Буряк. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. – С. 228-231.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність, мету та етапи розвитку міжнародного маркетингу. Зазначено, що стратегічна маркетингова програма складає основу загального стратегічного плану фірми у сфері ЗЕД. Розвиток концепцій маркетингу і стратегічного планування призвів до виникнення самостійної концепції стратегічного маркетингу. Саме в рамках цієї концепції доцільно розглядати різні міжнародні маркетингові стратегії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24937
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Буряк2020.pdf445,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.