Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24939
Название: Особливості розвитку маркетингових технологій ХХІ століття у зовнішньоекономічній діяльності
Авторы: Мельнікова А. В.
Ключевые слова: маркетингові технології
діджитал-маркетинг
CRM-технології
технології вірусного та партизанського маркетингу
краудсорсинг
SMM
SEO-оптимізація
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Мельнікова А. В. Особливості розвитку маркетингових технологій ХХІ століття у зовнішньоекономічній діяльності / А. С. Мельникова. // Конкуренто-спроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. – С. 264-268.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто зміст та особливості сучасних маркетингових технологій, їх типи. Компанії отримали нові потужні канали інформації і просування товарів з величезним географічним охопленням. Надано класифікацію сучасних маркетингових технологій, розглянуто переваги діджитал-маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24939
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Мельнікова_2020.pdf534,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.