Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24945
Название: Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Грінпауер-Про»
Авторы: Проскурніна Н. В.
Єресько Д. О.
Ключевые слова: конкурентоспроможність підприємства
фактори конкурентоспроможності
оцінка конкурентоспроможності
маркетингова діяльність
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Проскурніна Н. В. Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Грінпауер-Про»/ Н. В. Проскурніна, Д. О. Єресько. // Бізнес-Інформ. - 2020. - №10. - C. 443–450.
Краткий осмотр (реферат): Метою статті є вивчення процесу забезпечення міжнародної конкурентоспроможності та підвищення її рівня за допомогою формування маркетингового комплексу, орієнтованого на відповідне завдання. Розглянуто сутність поняття конкурентоспро- можності, визначено фактори конкурентоспроможності підприємства. Встановлено сильний зв’язок між рівнем міжнародної конкурентоспроможності підприємства та ефективністю його маркетингової діяльності. Як наслідок, на основі даних факторів виявлено основні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства, засновані на аналізі показників, що належать до маркетингової діяльності підприємства. Проведено оцінку рівня конкурентоспроможності підприємства методом, заснованим на теорії ефективної конкуренції Йозефа Шумпетера. Виявлено, що конкурентоспроможність підприємства ТОВ «Грінпауер-Про» знаходиться на високому рівні відносно галузевих конкурентів. Оскільки було визначено, що ключовими факторами формування конкурентоспроможності є показники ефективності маркетингової діяльності підприємства, на основі даних спостережень було побудовано маркетингову стратегію підвищення рівня конкурентоспроможності, а також запропоновано збалансовану систему показників маркетингової діяльності, орієнтовану на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено заходи щодо впровадження запропонованої збалансованої системи показників маркетингової діяльності. Сформовано основні рекомендації щодо поліпшення маркетингової діяльності як інструменту підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності виробничого підприємства на прикладі ТОВ «Грінпауер-Про».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24945
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурніна_стаття_МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ.pdf419,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.