Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24950
Название: Штучний інтелект у маркетинговій діяльності
Авторы: Проскурніна Н. В.
Ключевые слова: штучний інтелект
персоналізація споживачів
машинне навчання
функції маркетингу
генерація контенту
трансформаційні процеси
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Проскурніна Н. В. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності / Н. В. Проскурніна. // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право. - КНТЕУ, 2020. - С. 129-140.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24950
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурніна_стаття_ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ1.pdf511,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.