Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24950
Title: Штучний інтелект у маркетинговій діяльності
Authors: Проскурніна Н. В.
Keywords: штучний інтелект
персоналізація споживачів
машинне навчання
функції маркетингу
генерація контенту
трансформаційні процеси
Issue Date: 2020
Citation: Проскурніна Н. В. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності / Н. В. Проскурніна. // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право. - КНТЕУ, 2020. - С. 129-140.
Abstract: Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24950
Appears in Collections:Статті (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.