Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24956
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПіддубна Л. І.-
dc.contributor.authorГоробинська М. В.-
dc.date.accessioned2021-03-18T09:52:49Z-
dc.date.available2021-03-18T09:52:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПіддубна Л. І. Ланцюг вартості як інструмент ідентифікації конкурентних переваг аутсорсингових підприємств it-галузі / Л. І. Піддубна, М. В. Горобинська. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V наук.-практ. конф., 26-27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 120-121.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24956-
dc.description.abstractРозглянуто ланцюг вартості (цінності) (з англійської “Value Chain”) – модель стратегічного аналізу, яка описує і ідентифікує дії підприємства зі створення цінності для споживача і формування конкурентних переваг. Також було побудовано ланцюг вартості, який послідовно демонструє основні та супровідні види діяльності, що формують вартість продукту аутсорсингової IT-компанії (було зроблено на прикладі американської аутсорсингової компанії TEAM International Services Inc.).ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectланцюг вартостіru_RU
dc.subjectІТ-компаніяru_RU
dc.subjectлицензування та авторські праваru_RU
dc.subjectопераційна діяльністьru_RU
dc.subjectстворення програмного забезпеченняru_RU
dc.subjectтехнічна підтримка маркетинг та продажіru_RU
dc.titleЛанцюг вартості як інструмент ідентифікації конкурентних переваг аутсорсингових підприємств it-галузіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Піддубна Горобинська-2020-pechat.pdf813,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.