Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24956
Назва: Ланцюг вартості як інструмент ідентифікації конкурентних переваг аутсорсингових підприємств it-галузі
Автори: Піддубна Л. І.
Горобинська М. В.
Теми: ланцюг вартості
ІТ-компанія
лицензування та авторські права
операційна діяльність
створення програмного забезпечення
технічна підтримка маркетинг та продажі
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Піддубна Л. І. Ланцюг вартості як інструмент ідентифікації конкурентних переваг аутсорсингових підприємств it-галузі / Л. І. Піддубна, М. В. Горобинська. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V наук.-практ. конф., 26-27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 120-121.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто ланцюг вартості (цінності) (з англійської “Value Chain”) – модель стратегічного аналізу, яка описує і ідентифікує дії підприємства зі створення цінності для споживача і формування конкурентних переваг. Також було побудовано ланцюг вартості, який послідовно демонструє основні та супровідні види діяльності, що формують вартість продукту аутсорсингової IT-компанії (було зроблено на прикладі американської аутсорсингової компанії TEAM International Services Inc.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24956
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Піддубна Горобинська-2020-pechat.pdf813,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.