Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24957
Назва: Особливості формування вартості продуктів інформаційної індустрії
Автори: Піддубна Л. І.
Піддубний І. О.
Теми: вартість ІТ-продуктів
інформаційна індустрія
ринок інформаційно-комунікаційних технологій
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Піддубна Л. І. Особливості формування вартості продуктів інформаційної індустрії / Л. І. Піддубна, І. О. Піддубний. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V наук.-практ. конф., 26-27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 122-123.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто вплив інформаційної індустрії на сучасну економік, що призвело до збільшення фінансового результату IT-компаній та витіснення ними з перших місць фінансового рейтингу компаній, що працюють у традиційних галузях видобутку та виробництва. Визначено особливості ринку інформаційно-комунікаційних технологій та особливості фоормування вартості його продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24957
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Піддубний Піддубна тези-2020-pechat.pdf857,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.