Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24985
Назва: Культурні фактори розвитку бізнесу в рамках глобалізації світової економіки
Автори: Чепелюк М. І.
Теми: бізнес-культура
бізнес-етика
культурна чутливість
глобалізація
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Чепелюк М. І. Культурні фактори розвитку бізнесу в рамках глобалізації світової економіки / М. І. Чепелюк. // Бізнес Інформ. - 2020. - №7. - C. 23–27.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є дослідження культурних факторів розвитку бізнесу відомих світових компаній у рамках процесу глобалізації. Встановлено, що бізнес-культура є системоутворюючим елементом підприємства і впливає на всі сфери його діяльності. Вона грає вирішальну роль у мобілізації всіх ресурсів підприємства для розширення кордонів своєї діяльності і виходу на міжнародні ринки. Досліджено корпоративні культури таких відомих корпорацій, як Procter and Gamble, Unilever, Royal Dutch Shell, Coca-Cola, Google, Facebook, Bento for Business, CB Insights, Adobe, Volkswagen, Daimler, Ford, BMW Group; виявлено їх особливості та фактори успіху в розвитку культури. Встановлено, що багато процесів і правил американ-ських та європейських підприємств, перш за все, орієнтовані на права людини. Стало також очевидним, що ефективність міжнародного бізнесу багато в чому залежить від розуміння культури інших країн, культурних відмінностей між націями та здатності адаптуватися до них. У зв’язку з цим виникла необхідність вивчення особливостей національних культур та їх впливу на бізнес-культуру організацій, розробку підходів і методів підвищення міжкультурної взаємодії, культурної адаптації, мотивації, лідерства, прийняття рішень, управління персоналом у різному культур-ному середовищі. У сучасному українському суспільстві сенс поняття «бізнес-культура» дещо спотворений. Проте в Україні є приклади розви-неної бізнес-культури в компаніях та на підприємствах, що є лідерами на ринку послуг і товарів. Серед великих компаній України з розвиненою бізнес-культурою можна виділити Укрнафту, Укртатнафту, Запоріжсталь, FozzyGroup, WOG, АТБ-маркет, Київстар, Епіцентр. Встановлено, що лідерство на ринку виступає пер-шочерговим пріоритетом для українських підприємств, а персонал є цінністю тільки для третини підприємств. Водночас у закордонних лідерів – навпаки – пріоритетом є персонал.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24985
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
business-inform-2020-7_0-pages-23_27_(2).pdf251,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.