Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25053
Назва: Соціокомунікативний підхід до інтеграції нових медіа у видавничу діяльність
Автори: Паненко А. О.
Теми: нові медіа
візуальний контент
видавнича діяльність
просування
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Паненко А. О. Соціокомунікативний підхід до інтеграції нових медіа у видавничу діяльність / А. О. Паненко. // Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених : матеріали VI Всеукр-ої наук.-практ. конф., 13 лист. 2020 р. тези допов. - Одеса: Міжнародний гуманітарний університет, 2020. - С.177-180.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано поняття «нові медіа». Методологічним підгрунтям обрано соціокомунікативний підхід. Визначені ознаки інтеграції нових медіа у видавничу діяльність. Обгрунтовані методи інтеграції нових медіа у видавничу діяльність. Зазначена роль нових медіа у просуванні відавничої справи. Запропоновано використовувати візуальний контент нових медіа для залучення уваги глядацької аудиторії до продукції видавництв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25053
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тезіси Паненко.pdf119,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.