Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25112
Название: Методика створення додатку для вибору дизайн-концепту етикетки продукту
Авторы: Цема Є. І.
Ключевые слова: веб-додаток
методика
дизайн етикетки алкогольного продукту
метод аналізу ієрархій
метод експертного оцінювання
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Цема Є. І. Методика створення додатку для вибору дизайн-концепту етикетки продукту: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 186 «Видавництво та поліграфія» / Є. І. Цема. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Краткий осмотр (реферат): У дипломній роботі наведено огляд і аналіз аналогів електронних додатків та методики їх створення. На основі аналітичних даних сформульовано методику створення додатку для вибору дизайн-концепту етикеток алкогольного продукту. Методика включає наступні етапи: виділення ключових критеріїв етикетки на базі маркетингового аналізу цільової аудиторії, виділення найбільш значущих критеріїв для прийняття рішень щодо вибору доцільних компонентів оформлення етикетки, оцінки рівня пріоритету кожної групи критеріїв для визначення їх послідовності та ступеню реалізації, визначення доцільного стилю для візуального оформлення веб-додатку. Практична реалізація розробленої методики була відображена у вигляді посадової сторінки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25112
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Цема Євгенія Іванівна-.. 2.pdf3,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.