Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25112
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦема Є. І.-
dc.date.accessioned2021-04-05T08:37:40Z-
dc.date.available2021-04-05T08:37:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЦема Є. І. Методика створення додатку для вибору дизайн-концепту етикетки продукту: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 186 «Видавництво та поліграфія» / Є. І. Цема. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25112-
dc.description.abstractУ дипломній роботі наведено огляд і аналіз аналогів електронних додатків та методики їх створення. На основі аналітичних даних сформульовано методику створення додатку для вибору дизайн-концепту етикеток алкогольного продукту. Методика включає наступні етапи: виділення ключових критеріїв етикетки на базі маркетингового аналізу цільової аудиторії, виділення найбільш значущих критеріїв для прийняття рішень щодо вибору доцільних компонентів оформлення етикетки, оцінки рівня пріоритету кожної групи критеріїв для визначення їх послідовності та ступеню реалізації, визначення доцільного стилю для візуального оформлення веб-додатку. Практична реалізація розробленої методики була відображена у вигляді посадової сторінки.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвеб-додатокru_RU
dc.subjectметодикаru_RU
dc.subjectдизайн етикетки алкогольного продуктуru_RU
dc.subjectметод аналізу ієрархійru_RU
dc.subjectметод експертного оцінюванняru_RU
dc.titleМетодика створення додатку для вибору дизайн-концепту етикетки продуктуru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Цема Євгенія Іванівна-.. 2.pdf3,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.