Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25112
Назва: Методика створення додатку для вибору дизайн-концепту етикетки продукту
Автори: Цема Є. І.
Теми: веб-додаток
методика
дизайн етикетки алкогольного продукту
метод аналізу ієрархій
метод експертного оцінювання
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Цема Є. І. Методика створення додатку для вибору дизайн-концепту етикетки продукту: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 186 «Видавництво та поліграфія» / Є. І. Цема. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі наведено огляд і аналіз аналогів електронних додатків та методики їх створення. На основі аналітичних даних сформульовано методику створення додатку для вибору дизайн-концепту етикеток алкогольного продукту. Методика включає наступні етапи: виділення ключових критеріїв етикетки на базі маркетингового аналізу цільової аудиторії, виділення найбільш значущих критеріїв для прийняття рішень щодо вибору доцільних компонентів оформлення етикетки, оцінки рівня пріоритету кожної групи критеріїв для визначення їх послідовності та ступеню реалізації, визначення доцільного стилю для візуального оформлення веб-додатку. Практична реалізація розробленої методики була відображена у вигляді посадової сторінки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25112
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цема Євгенія Іванівна-.. 2.pdf3,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.