Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25142
Название: International marketing in the tourism services market : syllabus of the academic discipline for applicants for the specialty 242 “Tourism” fird (educational-scientific) level
Авторы: Aldoshyna M. V.
Ключевые слова: marketing
tourism market
tourism product
marketing communications
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: International marketing in the tourism services market : syllabus of the academic discipline for applicants for the specialty 242 “Tourism” fird (educational-scientific) level / M. V. Aldoshyna. – Kharkiv: S. Kuznets KyNUE, 2020. – 16 p.
Краткий осмотр (реферат): The syllabus of the academic discipline «International marketing in the tourism services market» is conducted according to educational-scientific preparatory program for Doctors of Philosophy in specialty 242 «Tourism». The aim of teaching the discipline is forming the system of theoretical knowledge, competencies, applied skills and expertise, necessary for running marketing activity in tourism industry. Recommended for applicants for the specialty 242 “Tourism” fird (educational-scientific) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25142
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Міжнародний-маркетинг_англ.pdf877,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.