Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25217
Назва: Проблеми розвитку маркетингу банківських послуг
Автори: Колодізєв О. М.
Теми: банки
банківський маркетинг
потреби споживачів
концепція управління
Дата публікації: 2004
Бібліографічний опис: Колодізєв О. М. Проблеми розвитку маркетингу банківських послуг / О. М. Колодізєв // Маркетингові дослідження в Україні : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 25-28 трав. 2004 р., Ялта : тези допов. / Відп.ред. А. А. Мазаракі. – Київ: Київ. нац-ий торговельно-екон. ун-т, 2004. – С.46 – 48.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто динаміку загострення конкуренції, яка призводить до того, що підвищується увага банків до питань вивчення проблем ринку банківських послуг, а також потреб їх споживачів. Доведено, що маркетинг стає важливою концепцією управління банком, організації роботи усіх його підрозділів. Запропоновано банківський маркетинг визначити як ринкову концепцію управління діяльністю банка, що спрямована на вивчення ринку, економічної кон’юнктури, конкретних потреб клієнтів банку і орієнтацію на потреби клієнтів в процесі розробки нових видів послуг або вдосконалення вже існуючих, а також отримання прибутку на основі вивчення та прогнозування грошового ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25217
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_ТЕЗИ_Колодізєв.pdf11,27 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.