Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25305
Название: Застосування аналізу великих даних для оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства
Авторы: Базилевич О. В.
Парфьонов Ю. Е.
Ключевые слова: аналіз даних
великі дані
оцінка ефективності
мова програмування R
рекламна кампанія
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Базилевич О. В. / Застосування аналізу великих даних для оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства / О. В. Базилевич, Ю. E. Парфьонов // Інформаційні технології та системи : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 8 - 9 квіт. 2021 р.: тези допов. – Харків: ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2021. – С. 26.
Краткий осмотр (реферат): У доповіді розглядається використання соціальних мереж як майданчика для рекламних кампаній товарів та послуг підприємства. Зазначено, що оцінка ефективності таких кампаній потребує детальної інформації, щодо ступеню та якості впливу реклами на групи цільової аудиторії, які визначені підприємством. Зроблено висновок, що для оцінки ефективності рекламної кампанії доцільно застосування методів аналізу великих даних та спеціалізованого програмного забезпечення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25305
Располагается в коллекциях:Статті (ІС)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Парфьонов.pdf129 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.