Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25326
Название: Use of branding in the tourism industry
Авторы: Iastremska O. O.
Ключевые слова: branding
tourism company
tourism industry
brand-site
scorecard
enterprise brand
tourism product brand
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Iastremska O. О. Use of branding in the tourism industry / O. О. Iastremska // Changing Paradigm in Economics & Management System : monograph. ‒ Delhi: ABS BOOKS, 2021. – Volume IV. ‒ P. 131 – 148.
Краткий осмотр (реферат): In the section of the monograph, the features of the use of branding by tourist enterprises are disclosed. Rules for the development and use of modern brand-sites have been formed, which could increase the interest of consumers in cooperation with enterprises of the tourism industry, and a system of indicators for assessing the results of using brands of enterprises and tourism products has been proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25326
Располагается в коллекциях:Монографії (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IASTREMSKA.O.О.MON-2-english.pdf235,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.