Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25335
Назва: Основні перешкоди на шляху екологічних товарів
Автори: Івашура А. А.
Шевченко Д.
Теми: екологічно чисті продукти
свідоме споживання
«зелений» ринок
екологічні проблеми
екоспоживання
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Івашура А. Основні перешкоди на шляху екологічних товарів / А. Івашура, Д. Шевченко // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукр-ої наук.-практ. інтернет-конф. : Зб. наук. праць. – Переяслав, 2021. – Вип. 69. – С. 6 – 8.
Короткий огляд (реферат): Для стимулювання продажу екологічно чистих продуктів компанії повинні підвищувати обізнаність споживачів про «зелені» продукти, покращувати сприйняття споживачами якості екологічних продуктів, зміцнювати довіру споживачів, знижувати ціни на «зелені» продукти і підвищувати доступність до них.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25335
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Івашура А. ОСНОВНІ ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЕКОЛОГІЧНИХ ТОВАРІВ (1).pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.