Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25367
Название: Менеджмент та маркетинг у галузі гостинності : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Алдошина М. В.
Ключевые слова: готельно-ресторанний бізнес
управління
організаційна структура
персонал
маркетинг
просування
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Менеджмент та маркетинг у галузі гостинності : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівня / укл. М. В. Алдошина. ‒ Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - 14 с.
Краткий осмотр (реферат): Знання та вміння з навчальної дисципліни «Менеджмент та маркетинг у галузі гостинності» необхідні спеціалісту для створення конкурентоспроможних підприємств у сфері готельно-ресторанного обслуговування, ефективного ведення маркетингової діяльності та формування сучасної системи управління всіма підрозділами підприємства. Рекомендовано для для студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25367
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РП_МиМ у галузі гостинності_Алдошина.pdf890,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.