Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25367
Назва: Менеджмент та маркетинг у галузі гостинності : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Алдошина М. В.
Теми: готельно-ресторанний бізнес
управління
організаційна структура
персонал
маркетинг
просування
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг у галузі гостинності : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівня / укл. М. В. Алдошина. ‒ Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - 14 с.
Короткий огляд (реферат): Знання та вміння з навчальної дисципліни «Менеджмент та маркетинг у галузі гостинності» необхідні спеціалісту для створення конкурентоспроможних підприємств у сфері готельно-ресторанного обслуговування, ефективного ведення маркетингової діяльності та формування сучасної системи управління всіма підрозділами підприємства. Рекомендовано для для студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25367
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_МиМ у галузі гостинності_Алдошина.pdf890,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.