Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25372
Назва: Основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємства
Автори: Пономаренко О. О.
Лісна І. Ф.
Теми: маркетинг
маркетинговий потенціал
ефективність маркетингової діяльності
маркетингова інформація
конкурентне середовище
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Пономаренко О. О. Основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємства / О. О. Пономаренко, І. Ф. Лісна // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали Всеукр-ої наук.-практ. конф., 27 квіт. 2021р. ‒ Харків: ХНУБА, 2021. – С. 93-95.
Короткий огляд (реферат): Узагальнено основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємства. Запропоновано основні методи підвищення маркетингового потенціалу підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25372
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономаренко_О.О.,Лiсна_I.Ф.___Основнi__заходи_пiдвищення_.pdf201,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.