Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25458
Название: Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Ларіна К. В.
Ключевые слова: маркетинг у соціальних мережах
комунікації у соціальних мережах
маркетинг
робочий план
компетентності
рейтинг-план навчальної дисципліни
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня / укл. К. В. Ларіна. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020 р. – 15 с. (Укр. мова)
Краткий осмотр (реферат): Вивчення дисципліни «Маркетинг у соціальних мережах» спрямовано на формування розуміння сучасних стратегій присутності підприємств та брендів у соціальних мережах та здатності ефективно використовувати соцмережі як маркетинговий інструмент комунікацій для вирішення бізнес-завдань підприємства. Подано структурно-логічну схему вивчення дисципліни, тематичний план и програму навчальної дисципліни, перелік компетентностей, які повинні опанувати студенти під час вивчення дисципліни, рейтинг-план навчальної дисципліни відповідно до змістовних модулів за темами вивчення, аудиторною та самостійною роботою, методи навчання та викладання, порядок оцінювання результатів, перелік рекомендованої літератури. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25458
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2020_РПНД_Маркетинг_у_соціальних_мережах_Ларіна.pdf408,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.