Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25458
Title: Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Ларіна К. В.
Keywords: маркетинг у соціальних мережах
комунікації у соціальних мережах
маркетинг
робочий план
компетентності
рейтинг-план навчальної дисципліни
Issue Date: 2020
Citation: Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня / укл. К. В. Ларіна. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020 р. – 15 с. (Укр. мова)
Abstract: Вивчення дисципліни «Маркетинг у соціальних мережах» спрямовано на формування розуміння сучасних стратегій присутності підприємств та брендів у соціальних мережах та здатності ефективно використовувати соцмережі як маркетинговий інструмент комунікацій для вирішення бізнес-завдань підприємства. Подано структурно-логічну схему вивчення дисципліни, тематичний план и програму навчальної дисципліни, перелік компетентностей, які повинні опанувати студенти під час вивчення дисципліни, рейтинг-план навчальної дисципліни відповідно до змістовних модулів за темами вивчення, аудиторною та самостійною роботою, методи навчання та викладання, порядок оцінювання результатів, перелік рекомендованої літератури. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25458
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_РПНД_Маркетинг_у_соціальних_мережах_Ларіна.pdf408,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.