Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25483
Title: Стратегічний аналіз стану вищої освіти України у контексті економічної політики
Authors: Полякова О. Ю.
Keywords: вища освіта
стратегічний аналіз
економічна політика
Issue Date: 2020
Citation: Полякова О. Ю. Стратегічний аналіз стану вищої освіти України у контексті економічної політики / О. Ю. Полякова // Матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. «Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики», 13 лист. 2020 р. – Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. – С. 12-19.
Abstract: На теперішньому етапі розвитку людства освіта стає одним з найбільш затребуваних і водночас продуктивних ресурсів. Усвідомлення ролі вищої освіти у суспільстві викликало необхідність розробки документів стратегічного характеру, а саме стратегії розвитку вищої освіти в Україні на десять найближчих років. Розробці такого документу має передувати докладний стратегічний аналіз системи вищої освіти, основні проблеми і напрямки якого представлені у роботі. Призначенням стратегічного аналізу є виявлення проблем розвитку вищої освіти, їх структуризація та оцінка можливих впливів на досягнення цілей розвитку країни, що має забезпечувати економічна політика. Показано. що стратегічний аналіз вищої освіти можна здійснювати двома способами: узагальнення знизу та розкладання проблем за складовими та причинами виникнення. Відмінністю останнього є те, що проблема формулюється ззовні системи, тобто вона проявляється у взаємодії системи вищої освіти з зовнішнім середовищем. Аналіз вищої освіти дозволив виявити основні проблеми та визначити прогалини у економічній політиці щодо формування запиту та прогнозування кадрових потреб економіки.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25483
Appears in Collections:Статті (ЕКСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полякова ОЮ_Конкурентоспособность-2020-Кр.стол.pdf3,87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.