Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25521
Title: Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Шталь Т. В.
Плєханова Т. Є.
Зубко Д. О.
Keywords: маркетинг
міжнародний маркетинг
міжнародне маркетингове середовище
міжнародні маркетингові дослідження
сегментація
позиціонування
міжнародний маркетинговий комплекс
Issue Date: 2020
Citation: Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня [Електронне видання] / укл. Т. В. Шталь, Т. Є. Плєханова, Д. О. Зубко – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 18 с. (укр. мов.)
Abstract: Подано робочу програму навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, систему поточного та підсумкового контролю знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25521
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Міжнародний маркетинг РП2021.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.